O książkach gadanie

Ten blog nie będzię już aktualizowany. Nowsze wpisy możecie znaleźć na blogu "wielokropek" http://wielokropek.blogspot.com/

niedziela, 19 kwietnia 2009

Audioksiążki zwane także audiobookami

Jak może już zauważyliście nie często czytam kryminały, ale uwielbiam je słuchać. Dobrze przeczytana książka sprawia ogromną przyjemność w słuchaniu i jest doskonałym

Na pewno nie jestem pierwszą osobą, ale dotąd nie widziałam nigdzie by ktoś polecał słuchanie audioksiążek w trakcie biegania lub innych ćwiczeń i ja właśnie to chciałam Wam zaproponować i serdecznie polecić! Podczas biegu koncentracja na słuchaniu pomaga biec dalej i słuchać czy w końcu znaleźli mordercę, a i czas spedzony na bieżni jest jakiś taki krótszy...?

Także w trakcie dłuższych podróży samochodowych audioksiążka jest doskonała. Częste stanie w korkach typowe dla Los Angeles stało się nawet przyjemne, bo mogłam dłużej posłuchać kolejnego mrocznego kryminału. Dzięki temu nie denerwowałam się staniem i czekaniem, a też nie miałam poczucia straty czasu... którego zawsze za mało na czytanie.

Teraz gdy wiosna już jest i częściej chce się wyjść na zewnątrz, lubię połączyć nawet krótki spacer ze słuchaniem książki.

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna