O książkach gadanie

Ten blog nie będzię już aktualizowany. Nowsze wpisy możecie znaleźć na blogu "wielokropek" http://wielokropek.blogspot.com/

środa, 19 listopada 2008

Lista potencjalnych lektur... (6)

Na moja liste potencjalnych lektur wrzucam kolejne pozycje z bloga "Krótkotrwałe znieksztalcenie rzeczywistości" :

1. "Piąte dziecko" Doris Lessing
2. "Barbara Radziwiłłówna z Jaworzna-Szczakowej" Michała Witkowskiego
3. "Droga" Cormac McCarthy
4. "Widmokrąg" Wojciech Kuczok
5. "Los utracony" Imre Kertesz No i lista rośnie!

Etykiety:

Komentarze (3):

Blogger Sara Deever pisze...

O, a ja właśnie dzisiaj dostałam "Barbarę Radziwiłłównę z Jaworzna-Szczkowej" :)

20 listopada 2008 06:55  
Blogger Monie_pl pisze...

Mary,
No i co myslisz o tej ksiazce na pierwszy rzut oka? Ja wiem tylko tyle co w internecie. Czy twoim zdaniem warto byloby o niej porozmawiac na kolejnym spotkaniu klubu?
Pozdrowionka

20 listopada 2008 10:04  
Blogger Sara Deever pisze...

Porozmawiać nie zaszkodzi, autor bawi się słowem,ale dość dużo wulgaryzmów się pojawia. Chociaż szczerze powiem, że nie zaliczam się do grona fanów Witkowskiego to jego książka nie jest zła.
Jeżeli jeszcze nie kupiłaś książki,a masz zamiar to polecam czytajtanio.pl B.Radziwiłłównę kupiłam za 5,50.

22 listopada 2008 05:03  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna