O książkach gadanie

Ten blog nie będzię już aktualizowany. Nowsze wpisy możecie znaleźć na blogu "wielokropek" http://wielokropek.blogspot.com/

niedziela, 25 stycznia 2009

Moje pierwsze wyzwanie czytelnicze!


Hurra!!!! Wreszcie zebrałam się i dołączyłam do organizowanego przez Padmę wyzwania czytelniczego "Podróże w czasie" gdzie czytamy książki historyczne opisujące daną epokę.

Z tych sześciu książek wybranych do czytania jakoś tak mi wyszło, że każda jest o kobiecie, więc nie pozostało mi nic innego jak zatytułować mój wpis "Sześć stuleci kobiet!"

A oto ambitna, jak na razie (hi, hi, hi), lista pomysłów:
XV w. – „Narodziny Wenus” Sarah Dunant,
XVI w. – "Łabędzie Leonarda" Karen Essex,
XVII w. – “Mistress of the Sun” Sandra Gulland,
XVIII w. – „Niebezpieczne zwiazki” Pierre Choderlos de Laclos
XIX w. – "The Many Lives & Secret Sorrows of Josephone B." Sandra Gulland,

XX w. – „Loving Frank” Nancy Hora.


Zapraszam do sekundowania i czytania o książkach jakie zostały zaplanowane i które z nich zostaną przeczytane...


Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna